630 – 820 | Powitanie dzieci w przedszkolu, zajęcia indywidualne (dzieci są aktywne w zakresie organizacji swojego życia: śmiało zgłaszają propozycje działań, rozwijają swoje zainteresowania w kącikach zabaw |
820 – 830 | Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne (pobudzanie aktywności dzieci) |
830 | Śniadanie |
900-1000 | Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze, zabawy dydaktyczne i ruchowe ( dzieci odkrywają i kreują rzeczywistość podczas wycieczek, zabaw, działań plastycznych, muzycznych, ruchowych werbalnych, korzystają z różnych źródeł informacji w celu odnalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania |
1000- 1100 | Spacery, zabawy w ogrodzie, gry terenowe- w zależności od pogody ( dzieci są świadome z korzyści płynących z pobytu na świeżym powietrzu, samodzielnie i prawidłowo korzystają z szatni i pomieszczeń sanitarnych) |
1100- 1130 | Obiad |
1130-1400 | Zajęcia, indywidualne, słuchanie bajek z uwzględnieniem przeżyć i zainteresowań dzieci; w oddziałach młodszych odpoczynek poobiedni |
1400- 1420 | Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek |
1440-1730 | Zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu, zajęcia dydaktyczne i ruchowe. |